Wat we hebben gedaan

Hoofdredactie (print/online)
Klantcontact.nl (thans Ziptone), Outsource Magazine (OM) (tevens oprichter/initatiefnemer), Intellectueel Kapitaal (IK), IK Blog, Digitale Bibliotheek, Customer Relationship & Technology (CR&T, tevens oprichter/initiatiefnemer)

Freelance journalistiek: interviews, cases, analyses, columns, nieuws, rondetafeldiscussies
Telecommerce/Customerfirst, Publishr.nl, Tijdschrift IT ManagementManagement Scope, Psychologie MagazineCCM/Customer Contact Magazine (edities NL/B), Sourcingprofessional, diverse sponsored magazines, AdfoDirect, FlexmarktP&OActueelHR Praktijk Magazine, iBestuur, opiniestukken in Parool en NRC, redactionele stukken voor NRC (economieredactie)

Content productie (brochures, white papers, klantcases, webcontent, vertaalbegeleiding, advies en testimonials, opleidingsmateriaal 
LVB Networks, Plantronics, Giarte, Cisco, Intel, KPN, T-Systems, ISBWNTIElsevier Opleidingen, Schuberg Philis, SUSA studenten uitzendbureau, Yacht, ISDC, Imtech, InteractCRM, Customer Interaction Group, Vocim, CXCloud, IDC, PEAK-IT, THoCC, Cohesie de andere arbodienst, Teleperformance Group, Reed Business Media, NetRom, MediaPartners, True, Multrix, MCS, Matrixmind, Vanad Group, Webhelp, TeamCX, Telecats, NetRom, Vets-Net.com, R Systems, FourPlus, Platform Outsourcing Nederland,  Xerox, Salesforce, Randstad, Coniche, ContactcenterLive, Pega Systems, ContactCare, Webhelp, Content Guru, MarketResponse, Omnidesk, Frontline Solutions, Net Company, DDMA, QuandaGo, Sabio, Verint, TTEC, Carrièretijger, FourPlus, Platform Outsourcing Nederland, Ferment Management, True, Vetsnet.com,  Giarte, CXCloud, Klantcontact.nl, Vanad Aloha, QuandaGo, PetrolSignRSystems, BRW Groep, e.v.a.

Boekproducties
Callcenter Woordenboek (redacteur en vertaler, 2003)
De P-factor in customer contact (auteur, 2005)
Advocaat en Kennismanagement (samensteller/redactie, 2008)
#Contact – de menselijke factor in customer service (auteur/uitgever, 2014)
In de ban van de rrringgg – bedrijfsportret van Telecom Direct Almere in boekvorm (redactie/eindredactie) (2015)
Digital Empathy – de achilleshiel van IT – (eind)redactie (2016)
Klantcontact vanaf Mars – ter gelegenheid van 10 jaar Ziptone (2023)