Wat we hebben gedaan

Hoofdredactie (print/online)
Klantcontact.nlOutsource Magazine (OM), Intellectueel Kapitaal (IK), IK Blog, Digitale Bibliotheek, Customer Relationship & Technology (CR&T)

Freelance journalistiek: interviews, cases, analyses, columns, nieuws
Telecommerce/Customerfirst, Publishr.nl, Tijdschrift IT ManagementManagement Scope, Psychologie MagazineCCM/Customer Contact Magazine (edities NL/B), Sourcingprofessional, diverse sponsored magazines, AdfoDirect, FlexmarktP&OActueelHR Praktijk Magazine, iBestuur

Content marketing
Projecten zoals brochures, white papers, klantcases, webcontent, vertaalbegeleiding, advies en testimonials.
Onder meer voor LVB Networks, Plantronics, Giarte, Cisco, Intel, KPN, T-Systems, Schuberg Philis, SUSA studenten uitzendbureau, Yacht, ISDC, Imtech, InteractCRM, Customer Interaction Group, Vocim, CXCloud, IDC, PEAK-IT, Cohesie, Teleperformance Group, Reed Business Media, MediaPartners, True, Multrix, MCS, Matrixmind, Vanad Group, Webhelp, TeamCX, Content Guru, Vets-Net.com, R Systems, FourPlus, Platform Outsourcing Nederland, Xerox, e.v.a.

(Web)redactie, webcontent
Carrièretijger, FourPlus, Platform Outsourcing Nederland, Vetsnet.comPetrolSignRSystemsGiarte, CXCloud, Klantcontact.nl, Vanad Aloha.

Boekproducties
Callcenter Woordenboek (vertaler, 2003)
De P-factor in customer contact (auteur, 2005)
Advocaat en Kennismanagement (samensteller/redactie, 2008)
#Contact – de menselijke factor in customer service (auteur/uitgever, 2014)
In de ban van de rrringgg – bedrijfsportret in boekvorm (redactie/eindredactie) (2015)
Digital Empathy – de achilleshiel van IT – (eind)redactie (2016)

Opleidingsontwikkeling
Samenstelling educatief materiaal, toetsen en examens, cases op gebied van customer service, applicaties, middle management en communicatie voor onder meer ISBWNTIElsevier Opleidingen

 

> Overzicht van publicaties en projecten van afgelopen 12 maanden

> Overzicht van publicaties en projecten van 2017 en eerder