Wat we hebben gedaan

Hoofdredactie vakmedia (print/online) 

Klantcontact.nlOutsource Magazine (OM), Intellectueel Kapitaal (IK), IK Blog, Digitale Bibliotheek en Customer Relationship & Technology (CR&T)

Freelance journalistiek: interviews, cases, analyses, columns, nieuws

Voor onder meer Telecommerce, Publishr.nl, Tijdschrift IT ManagementManagement Scope, Psychologie MagazineCCM/Customer Contact Magazine (edities NL/B), Sourcingprofessional, diverse sponsored magazines, AdfoDirect, FlexmarktP&OActueelHR Praktijk Magazine

Marketingcommunicatie/content marketing

Voor verschillende opdrachtgevers in ICT, klantcontact, software development, arbeidsmarktcommunicatie, e.d., projecten als brochures, white papers, klantcases, webcontent, vertaalbegeleiding, advies en testimonials. Onder meer voor LVB Networks, Plantronics, Giarte, Cisco, Intel, KPN, T-Systems, Schuberg Philis, SUSA, ISDC, Imtech, InteractCRM, Customer Interaction Group, Vocim, CXCloud, IDC, PEAK-IT, Cohesie, Teleperformance Group, Reed Business Media, MediaPartners, True, Multrix, MCS, TeamCX, Content Guru, Vets-Net.com, R Systems, FourPlus, Platform Outsourcing Nederland, Xerox, e.v.a.

(Web)redactie, webcontent

Carrièretijger, FourPlus, Platform Outsourcing Nederland, Vetsnet.comPetrolSignRSystemsGiarte, CXCloud

Boekproducties

Callcenter Woordenboek (vertaler, 2003)

De P-factor in customer contact (auteur, 2005)

Advocaat en Kennismanagement (samensteller/redactie, 2008)

#Contact – de menselijke factor in customer service (auteur/uitgever, 2014)

In de ban van de rrringgg – bedrijfsportret in boekvorm (redactie/eindredactie) (2015)

Digital Empathy – de achilleshiel van IT – (eind)redactie (2016)

Opleidingsontwikkeling

Samenstelling educatief materiaal, toetsen en examens, cases op gebied van customer service, applicaties, middle management en communicatie voor onder meer ISBWNTIElsevier Opleidingen

 

> Overzicht van publicaties en projecten van afgelopen 12 maanden

> Overzicht van publicaties en projecten van 2016 en eerder