Waar we goed in zijn

Bizzwords schrijft over onderwerpen op het snijvlak van organisaties, technologie, informatie en interactie. Bizzwords werkt net zo gemakkelijk samen met wetenschappers als met IT’ers, en net zo gemakkelijk met bestuurders/toezichthouders als met lijnmanagers. Met opdrachtgevers wordt vrijwel altijd een langdurige samenwerkingsrelatie aangegaan.

Bizzbooks Publishing, het uitgeeflabel van Bizzwords, is sinds 1 maart 2019 uitgever van Klantcontact.nl, een onafhankelijk online vakmedium voor customer experience professionals in Nederland en België. Klantcontact.nl informeert en inspireert via nieuwsberichten, interviews, analyses en achtergrondartikelen op het gebied van customer service, HR en technologie.

Bizzwords werkt (nu) met plezier voor:
True – Giarte – SUSA flexibel studentenwerk – VANAD – iBestuur

Domeinen (zie ook de tag wolk in de rechterkolom):
ICT – outsourcing – kunstmatige intelligentie – klantcontact – customer service – online retail – disruptie – transformatie – digitalisering – privacy – luchtvaart – drones – innovatie – internet of things – robotisering – business modellen – startups – private equity – HRM – arbeidsmarkt – management – leiderschap – organisatiecultuur – training/opleiding

Form follows function (zie ook categorieën in rechterkolom):
Interviews – leiden en/of verslaan van rondetafeldiscussies – analyses – klantcases – white papers – webinars – persberichten – dossiers rondom thema’s – columns en blogs – ghostwriting – (meertalige) webcontent – brochures – complete boekuitgaven, van idee tot realisatie

Executie:
Bizzwords schrijft/redigeert, adviseert, begeleidt en werkt als dat nodig is samen met vormgevers, vertalers, (web)designers, experts, videoproducers, (eind)redacteuren en fotografen.