Trots op het eigen voedingsmerk: een ronde tafelgesprek – discussie

Er is een interessante dynamiek tussen grote voedingsmerken en nieuwe merken die zich richten op innovatie. Hoe kun je als grote speler zo’n snelgroeiend merk succesvol verder helpen, zonder dat het oorspronkelijke DNA stukgaat? ‘Kleine merken kunnen snel uit de supermarkt verdwijnen.’ Wat heeft een klein en vernieuwend merk nodig om te groeien? Hoe kun je als grote speler zo’n snelgroeiend merk succesvol verder helpen? En wat kunnen de gevestigde spelers leren van de nieuwkomers? Een rondetafeldiscussie over onze dagelijkse boodschappen, met aan tafel Rene Groen, algemeen directeur van Koninklijke Peijnenburg, Igor Sorko, een van de drie oprichters van nieuwkomer in het schap Mister Kitchen, en Jeroen Mustert, binnen voedingsmiddelenconcern Wessanen verantwoordelijk voor het onboarden van nieuwkomer Clipper Teas. Roger van Engelen, principal consultant bij A.T. Kearney, leidt het gesprek. Lees meer