Bizzbooks

presentatie logo bizzbooks 2Bizzbooks is het uitgeefmerk van Bizzwords

Onder dit label voert Bizzwords activiteiten uit die voorbij het schrijven van content (artikelen voor print en online) gaan: het geheel in eigen beheer of in samenwerking met derden produceren en exploiteren van print en online uitgaven.

Klantcontact.nl 
Met ingang van 1 maart 2019 is Bizzbooks de uitgever van Klantcontact.nl, een onafhankelijk online magazine over klantcontact voor customer experience professionals in Nederland en België. Bizzwords voert de hoofdredactie.

In de ban van de rrringgg (2016)
Uitgave in opdracht van TDA. TDA stond dertig jaar geleden aan de wieg van een nieuwe bedrijfstak in Nederland: telemarketing. Met een enthousiaste oprichter, veel zelf ontwikkelde software en een no-nonsense aanpak groeide TDA uit tot een succesvolle onderneming die tal van prijzen en awards won. Redactie, eindredactie, productiebegeleiding. Lees meer

cover def#Contact – de menselijke factor in customer service (2014).
Dit boek gaat over het organiseren van klantcontact met mensen. In het boek wordt aandacht besteed aan alle HR-aspecten van klantcontact. Vanuit het boek wordt via QR-codes verwezen naar online bronnen op de website van #Contact, zoals YouTube-video’s, websites en pdf’s met artikelen, achtergrondinformatie, onderzoeksrapporten en white papers.

Recensies #Contact:

Bestellen:

‘#Contact’ kan via de website van #Contact besteld worden, bij Bol.com of bij Managementboek.nl.

download

bol logo